powinno być tak samo jak w tdi'kach widziałem manuale, sam chciałem montować ale ekonomiczniej nie jest jeżdżąc na tempomacie. :P
[O1] prośba o analize logow AHF
Zwiń
X
-
[O1] prośba o analize logow AHF
prośba o analize logow AHF
turbina byla czyszczona 2 mce temu z zapieczonych kierownic, grucha byla rozruszana, bylo dobrze 2 tygodnie teraz znowu prosze co sie dzieje, zaraz zmienie turbine bo juz sam nie wiem, zlogowalem co sie dalo !
Turbo notorycznie znowu przeladowuje i sie wylacza... co wini ? grucha ? turbo ? zawor ?
POMOCY !!
Log (10 - 008,007,005)
Log (11 - 009,010,011)
Log (12 - 002,003,004)
-
-
turbo wali oporem . spróbuj najpierw podmienic n75 z n18 i zrób jeszcze raz logi .jak zmiana zaworków nie pomoze to przydało by sie rozpiac gruszke z dzwignia od sterowania geometri i sprawdzic co sie zacina geometria czy gruszka . osobiscie obstawiał bym jesli zmiana zaworków nie pomoze na gruszke .diagnostyka vag 602-614-253
Komentarz
-
-
w bloku 3 masz odczyt z przepływki wartosci powiny sie pokrywac wartosc zadana powina byc taka sama albo wyzsza .blok 8 to dawka paliwa poz 1 naj wyzsza poz 3 powina byc nizsza od 1 ale wyzsza od 2 jesli jest nizsza od poz 2 to znaczy ze przepływka jest padnieta i tnie dawke paliwa . w bloku 4 wartosci powiny sie pokrywac jest tam pokazany rzeczywisty kat wtrysku . tak gruszka moze tez powodowac przeładowanie .reszta z tych logów co zrobiłes sa bezurzyteczne i nie maja znaczenia przy diagnoziediagnostyka vag 602-614-253
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez german81w bloku 3 masz odczyt z przepływki wartosci powiny sie pokrywac wartosc zadana powina byc taka sama albo wyzszachip-tuning edc-15/16/17 1,8Turbo - www.brk-tuning.pl
Hamownia obciążeniowa - Inowrocław
one quoter mile - 13,3 tdikiem.
promocja 1,9/2,0 tdi sprawdź na www.brk-tuning.pl
Komentarz
-
Komentarz